Saturday, September 15, 2012

ADAM DAN HAWA

Hi Guys and Gals.
Lama tk update cerita-ceriti kan.. Sibuk gila sejak dua menjak ni sejak jadi usahawan ni Kann.. hehe

Ok nanti kita cerita mcm mana nak jadi usahawan tu kan. La ni meh nak cerita pasal Adam dan Hawa, 

Huhu.. Adam dan Hawa nukilan Aisha Sofea inilah yang mengembalikan minat aku terhadap Novel Berbahasa Malaysia.. (minta maap )
Sebelum ni aku malas gila nak baca Novel Melayu.
Tapi satu hari tu Akak aku sibuk la nak cerita Novel paling terbaik lah konon-kononnya..
Abih je dia cerita aku pun rasa .. oklah.. nk bacalah.. apa yg best sangat tu kan..

Fuhh,.. memang best lah.. sampai lepas tu akulah peminat setia Aisha Sofea.. kikikih..

La ni Astro plak wat gempak.. tayang cerita Adam dan Hawa.. huhu sedih sebab tk dapat tengok sebab aku tk subscribe Mustika HD tu kan.

Tapi kerana nk sangat aku pun google la.. Alhamdulillah adalah manusia2 prihatin yang sudi berkerja keras merakam dan mengupload ke Web. walaupun kena block, kena claim patent la dah sebagainya.. namun usaha mereka2 ini memang aku respek la.. walaupun status nya harus ke haram aku pun agak confius.

sapa nk tengok.. kat sini beb..
Ni Episod 1 ..

No comments:

Post a Comment